Spelarintervju #1

Vi kommer under säsongens gång intervjua spelarna i laget och först ut är vårt bosniska nyförvärv Deni Vujicic!

Deni en helt vanlig dag


Namn: Deni Vujicic
Ålder: 21 år
Tidigare Klubbar: IFK Knislinge, Kristianstad FF, Glimåkra IF



Hur kommer det säg att du valde Hjärsås/Värestorps IF?

- För att mina polare spelar där och Jörgen skulle bli tränare. Dessutom kändes det lite seriösare.



Vad tror du att du kan tillföra i klubben?
- Jag vetti fan vad jag kan tillföra. Kanske med allt som har med alkohol att göra.



Hur ser du på kommande säsong och var tror du vi hamnar i tabellen?

- Just nu ser det bra ut! Jag tror vi kan sikta på topp 5 med den truppen vi har bara vi inte dricker för mycket.



Vilka lag kommer vara i toppen av tabellen respektive botten?

- Jag har lite dålig koll på serien. Men jag tror på Viby och Bois i toppen med sibbhult som outsider. Sen vet jag inte vilka lag som är med i serien.



Vilken/Vilka spelare tror du kommer sticka ut under säsongen?

- Jag tror Max och Jimmy. Jag tror även på Sebban om han orkar spela mer än 30 min..



Har du någon rolig information om någon spelare i laget som du vill dela med dig av?

- Ja att Sebban ska bli pappa men det vet ju alla redan.



Om du skulle vilja dejta någon i vårt lag vem skulle det vara och varför?

- Vem skulle jag vilja dejta? Sebban i så fall för han är så liten, klen och gullig.




Vem är din förebild och varför?

- Klaas-Jan Hunteelar! Komplett spelare, skön stil, ser bra ut. Han har allt! Som Cristiano Ronaldo fast lite bättre, snyggare, sexigare och ett finare namn.



Du är berömd för dina Facebookstatusar. Var får du din inspration ifrån?

- Det är min hjärna. Den tänker på ett konstigt sätt jämfört med alla andra människor. Jag slutade ta mina tabletter för många år sen.




En berömd status är: " Kärlek till de som tror tbaren är stureplan, till de som tror åhus strand är white beach och till de som anser damfotboll är en sport. Ni lever i en lögn." Kommentar?

- Jag ville jävlas med dom i kristianstad som tror dom lever ett glamouröst liv! Åhus strand är värsta Ibiza.




Fem Snabba

Åhus strand - White Beach
T-baren - Stureplan
Damfotboll - Antikrundan
Rödvit - Blåvit
Hjärsås IP - Värestorp IP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0